لوگو داناترنسفر

|

پرسش‌‍‌های متداول

اگر نیاز بود حواله و یا شارژ اکانت به صورت فوری انجام شود چه باید کرد؟

در صورتی که نیاز دارید درخواست شما سریع‌تر از حالت عادی انجام شود، می‌توانید در زمان ثبت سفارش، گزینه “برای پرداخت خود عجله دارم” را انتخاب کرده تا سفارش شما با اولویت بالاتری انجام شود.

مدت زمان انجام درخواست‌ها به چه صورت است؟

مدت زمان انجام فرآیند سفارشات بین بازه 1 ساعت تا 24 ساعت متناسب با نوع درخواست متغیر است. ممکن است بر اساس شرایط خاص در حساب مقصد و یا فرایند پرداخت، انجام سفارش به بیش از 24 ساعت زمان نیاز داشته باشد.

اگر سفارش نیاز به هماهنگی در تایم‌های غیر کاری داشت چه باید کرد؟

برای سهولت در انجام این سفارشات، گزینه‌ای در زمان ثبت سفارش با عنوان ” آیا در ساعات غیر اداری  (10 شب تا 8 صبح) امکان پاسخ گویی به تلفن را دارد؟” قرار داده شده که با انتخاب آن، کارشناسان داناترنسفر با شما در ارتباط خواهند بود. علاوه بر این می‌توانید با ثبت تیکت پشتیبانی، درخواست خود را مطرح کنید.

امکان شارژ اکانت هر نوع سایتی در داناترنسفر وجود دارد؟

خیر؛ شارژ اکانت سایت‌هایی که امنیت آن‌ها از سمت تیم فنی داناترنسفر تایید نشده باشد و یا سایت‌هایی که بر اساس قوانین کشور، عرفاً و قانوناً غیر قانونی به شمار آیند، توسط داناترنسفر انجام نخواهد شد.

اگر پرداخت سفارش را انجام بدم ولی سفارش انجام نشود چه کار کنم؟

در این موارد ابتدا علت انجام نشدن سفارش شما توسط کارشناسان داناترنسفر بررسی شده و با شما هماهنگ خواهد شد. در صورتی که با ویرایش اطلاعات مشکل برطرف شود، سفارش دوباره در وضعیت “در حال پردازش” قرار خواهد گرفت. اما اگر ویرایش اطلاعات نیز مشکل سفارش را برطرف نکند؛ اگر انجام نشدن سفارش به دلیل ملاحظات داناترنسفر باشد، تمام مبلغ پرداخت شده به حساب کیف پول شما واریز خواهد شد. اما در صورتی که به دلیل اشتباه از سمت شما باشد، با توجه به قوانین و مقررات دانالند، مبلغ پرداخت شده بعد از کسر کارمزد به حساب کیف پول شما واریز می‌شود.

اگر اشتباهاً به حساب اشتباهی وجه ارسال کرده باشم، چه باید بکنم؟

در صورتی که وضعیت سفارش شما در حالت “در حال بررسی و تایید کارشناس” بود، می‌توانید با ورود به پنل کاربری و ثبت تیکت پشتیبانی، درخواست ویرایش سفارش را ثبت کنید.  اما اگر پرداخت از طرف داناترنسفر انجام شده بود؛ از آنجایی که در قوانین و مقررات داناترنسفر صراحتا عنوان شده که مسئولیت دقیق بودن اطلاعات ارسالی از طرف کاربر بر عهده شماست، پیگیری این اشتباه بر عهده شماست.

در صورت تأخیر در انتقال حواله، به چه کسی باید مراجعه کنم؟

ما در داناترنسفر در تلاشیم تا با بالاترین کیفیت و در سریع‌ترین زمان ممکن سفارشات شما را بررسی کرده و به انجام برسانیم. در صورتی که بیش از 24 ساعت از زمان ثبت سفارش گذشته باشد کارشناسان ما با شما از طریق تیکت پشتیبانی در تماس بوده و علت این تاخیر را با شما هماهنگ می‌کنند.

تاریخچه تمام تراکنش‌های من قابل مشاهده است؟

بله؛ شما می‌توانید از طریق بخش کیف پول در پنل کاربری خود، جزئیات تمامی تراکنش‌های مالی خود را مشاهده کنید.

آیا تاریخچه سفارشات برای من قابل مشاهده است؟

بله؛ در پنل کاربری و در بخش پیگیری سفارشات، جزئیات و تاریخچه سفارشات انجام شده توسط حساب شما قابل مشاهده است.

در صورت نارضایتی از سرویس، چه باید کنم؟

ما همواره آمادگی شنیدن انتقادات و پیشنهادات شما را داریم. از این رو شما می‌توانید هرگونه انتقاد و پیشنهاد جهت بهبود کیفیت خدمات داناترنسفر را از طریق بخش تیکت پشتیبانی و یا تماس تلفنی با ما در میان بگذارید.

حداکثر مبلغ قابل پرداخت برای حواله و شارژ اکانت بین‌الملی چقدر است؟

سقف سفارش در داناترنسفر (برای حواله و شارژ اکانت بین‌المللی) روزانه معادل 2100 دلار برای هر حساب کاربری است.

آیا استفاده از سرویس‌های شما نیاز به تایید هویت دارد؟

بله با توجه به قوانین کشور، استفاده از خدمات داناترنسفر نیاز به تایید هویت دارد. این تایید هویت در هنگام ثبت‌نام به صورت خودکار از سرویس‌های ثبت‌‌احوال و بانک مرکزی استعلام می‌گردد. تنها اقدام کاربر، آپلود کردن عکس کارت ملی و تایید کردن اطلاعات نمایش داده شده است.

آیا می‌توانم بدون افتتاح حساب کاربری از داناترنسفر استفاده کنم؟

خیر؛ برای استفاده از خدمات داناترنسفر لازم است تا با شماره همراه به نام خودتان ثبت‌نام کنید.

روش‌های پشتیبانی شامل چه مواردی است؟

کارشناسان داناترنسفر همیشه آماده کمک و پاسخگویی به سوالات شما هستند. شما می‌توانید از طریق بخش تیکت پشتیبانی داخل پنل و همچین تماس تلفنی با ما در ارتباط باشید.

برای استفاده از خدمات سایت نیاز به راهنمایی دارم؟

در منو بالای سایت، بخشی به عنوان درخواست مشاوره وجود دارد که شما می‌توانید با تکمیل فرم درخواست، سوالات خود را از تیم مشاوره قبل از خرید داناترنسفر بپرسید. کارشناسان ما برای پاسخگویی به سوالات شما با شما تماس خواهند گرفت.

چگونه می‌توانم از حریم خصوصی خود در سایت شما مطمئن شوم؟

ورود به پنل کاربری صرفا از طریق وارد کردن کد تایید ارسالی به شماره همراه به نام شماست.

در صورت دسترسی غیرمجاز به حسابم چه کسی را باید مطلع کنم؟

اگر متوجه فعالیت مشکوکی در پنل کاربری خود شده‌اید، در اسرع وقت با شماره تلفن داخل سایت تماس بگیرید.

چه ارزهایی برای انتقال و شارژ اکانت قابل استفاده هستند؟

در حال حاضر ارزهای دلار، یورو، درهم و پوند جزو ارزهای قابل انجام در داناترنسفر است. سبد ارزهای داناترنسفر در حال تکمیل و به‌روزرسانی است و به‌زودی ارزهای بیشتری در دسترس قرار خواهد گرفت.

آیا می‌توانم برای حواله‌های بین‌المللی فیش واریزی دریافت کنم؟

بله؛ بعد از انجام سفارش، فیش واریزی در پنل شما قابل مشاهده است.

آیا شارژ اکانت بین‌المللی نیاز به ارائه مدارک خاصی دارد؟

در حالت کلی خیر؛ اما در صورتی که در طی فرآیند شارژ اکانت، سایت مقصد از داناترنسفر مدرک خاصی درخواست کند، این مورد از طریق تیکت پشتیبانی به شما اطلاع داده شده و شما باید در زمان مقرر (که توسط داناترنسفر بر اساس ملاحظات سایت مقصد مشخص خواهد شد) مدارک مورد نیاز را برای کارشناسان ما ارسال کنید.

آیا می‌توانم حواله ارسالی خود را لغو یا ویرایش کنم؟

در صورتی که وضعیت سفارش شما در حالت “در حال بررسی و تایید کارشناس” بود، می‌توانید با ورود به پنل کاربری و ثبت تیکت پشتیبانی، درخواست ویرایش سفارش را ثبت کنید.

امکان شارژ اکانتی که نیاز به کد تایید دو مرحله‌ای دارد امکان‌پذیر است؟

بله، پس از ثبت سفارش، کارشناسان داناترنسفر برای هماهنگی‌های لازم از طریق تماس تلفنی یا تیکت پشتیبانی با شما در ارتباط خواهند بود.

حداکثر مبلغ پرداخت حواله و شارژ اکانت بین‌الملی چقدر است؟